OFTE STILTE SPØRSMÅL
–Hva skjer dersom dere ikke har min vare på lager? Får jeg pengene mine refundert?
Dersom det skulle skje at varelager på nett ikke er oppdatert vil du få en e-post om dette innen senest 2 dager. Pengene som blir reservert på ditt kort ved bestilling blir da selvsagt ikke trukket, men reservasjonen kan i noen tilfeller opprettholdes en dag eller to, alt etter hvilken bank du bruker.
Du kan kontakte oss alle hverdager mellom 09.00 og 21.00 på telefon:
+ 47 99043105 eller sende mail til post@grothclothing.no –Jeg ønsker mer informasjon om en vare, hva skal jeg gjøre?
Vi vil alltid bestrebe oss om å beskrive mest mulig om våre produkter. Har du spørsmål som krever ytterligere utdypning, kontakt oss på e-post eller ring oss. –Hvilke betalingsmetoder godtar dere?
Bestilling og betaling foregår online. Grothclothing.no jobber med betaling med betalingskort og vil løpene legge opp til å ha alle moderne løsninger på dette.
Du mottar ved bestilling en e-post som bekrefter din bestilling. Når vi har varen og akseptert din bestilling vil vi trekke pengene fra din konto. –Er det sikkert å bestille online hos oss?
Ved din bestilling godkjennes ditt betalingskort automatisk hos NETS som er Norges største og mest brukt. Alle opplysninger sendes i kryptert form. Du tar derfor ingen risiko når du handler hos Grothclothing.no –Hvor lang tid går det, før jeg mottar varene jeg har bestilt?
Normal leveringstid til adresser i Norge er 5-7 virkedager. Men vi må forbehold om at det kan forekomme forsinkelser som vi ikke råder over. Eks vær og teknisk problemer hos fraktselskaper. –Hvor lang returrett har jeg?
Du har 14 dages angrerett, hvis du ombestemmer deg for kjøpet. For å benytte deg av returretten må du bruke returskjema som du får sammen med varene du har bestilt. –Skal jeg betale porto?
Bestiller du varer hos Grothclothing.no er det fri frakt. Dersom du ønsker å returnere skal du betale returporto for dette. –Jeg vil returnere en vare, hva gjør jeg?
For å returnere en vare som du har kjøpt må du fylle ut returskjema som fulgte med varen. Du har 14 dagers returrett fra den dagen du mottar varen, som betyr at varen skal være kommet til oss INNEN 14 dager etter at du har mottatt den. Du står selv ansvarlig for alle kostnader tilknyttet retursendingen. –Det er en mangel eller feil på en vare, hva gjør jeg?
Hvis der forekommer feil eller skader på en vare har du i henhold til kjøpslovens bestemmelser en reklamasjonsrett i 24 måneder. Dette betyr at du kan klage over feil og mangler innenfor denne perioden. Grothclothing står for transportkostnadene ved retur på reklamasjon. –En del av bestillingen min mangler/er feil
På forsendelsesbekreftelsen står alle avsendte varer. Hvis en av disse varene ved en feil ikke er i pakken, ber vi deg om å gi oss beskjed om dette. Vi vil deretter refundere deg for den manglende varen eller ettersende deg denne. Ta kontakt med kundeservice hvis du oppdager at noe er feil i bestillingen din. FRAKT OG LEVERING
Levering
Bestillingen din leveres i løpet av 5-7 virkedager etter ordrebekreftelsen. Levering er tilgjengelig for bostedsadresser i Norge. Fri Frakt Uavhentede pakker
Sendes pakken tilbake til oss, vil vi i så tilfelle tilføye et gebyr på 149,- for å dekke kostnadene vi har hatt i sammenheng med forsendelsen som ikke ble hentet. BETALING
Bestilling og betaling foregår online
Grothclothing.no mottar betaling med betalingskort. Du mottar ved bestilling en e-post som bekrefter din bestilling. Når vi har varen og akseptert din bestilling vil vi trekke pengene fra din konto. Ved din bestilling godkjennes ditt betalingskort automatisk hos NETS via en sikker server. Alle opplysninger sendes i kryptert form. Du tar derfor ingen risiko når du handler hos med oss. Collector Checkout
I samarbeid med Collector Bank AB tilbyr vi betaling med Collector Checkout. Collector Checkout samler alle de viktigste betalingsmåtene i en og samme løsning. Velg mellom direktebetaling med kort, faktura eller delbetaling (betalingsalternativene kan variere over tid). Du bestemmer selv hvilken betalingsmåte du ønsker å benytte i kassen, før du bekrefter kjøpet. Kort- og bankbetalingen skjer smidig uten at du behøver å forlate siden. Faktura eller delbetaling innebærer at du får varene hjem til deg før du betaler. Du kan deretter velge om du vil betale hele beløpet med en gang, eller om du ønsker å dele det opp i mindre deler. Forfallsdatoen kan variere, og angis på faktura eller delbetalingsanvisningen som sendes til deg. Leveringsmåten samt eventuelle avgifter vises i kassen før du bekrefter kjøpet. For at du skal kunne velge faktura eller delbetaling må du oppgi adressen din (den som er registrert i folkeregisteret) som leveringsadresse, og du må ha fylt 18 år når du bestiller. En mindre kredittvurdering vil bli utført, og dette innebærer at dine kredittopplysninger blir innhentet. Ved forsinkelser eller manglende betaling blir det bli lagt til en forsinkelsesavgift samt forsinkelsesrenter. På minside.collector.no kan du se en oversikt over alle ubetalte faktura fra Collector Bank. For å se fullstendige vilkår for Collector Faktura se linkene nedenfor: Alminnelige vilkår faktura og kontokreditt
Standardiserte europeiske opplysninger om forbrukerkreditt ORDRE
Bestillingen din leveres i løpet av 5-7 virkedager etter ordrebekreftelsen. RETUR
For å returnere en vare som du har kjøpt må du fylle ut returskjema som fulgte med varen. Du har 14 dagers returrett fra den dagen du mottar varen, som betyr at varen skal være kommet til oss INNEN 14 dager etter at du har mottatt den. Du står selv ansvarlig for alle kostnader tilknyttet retursendingen. Varen skal ikke være brukt. KONTAKT OSS
Telefon
+ 47 99 04 31 05 Åpningstider
Mandag – Fredag 09.00 – 21.00 Via e-post
post@grothclothing.no
Med post
Groth Clothing
Erling Skjalgssons gt 19
0263 OSLO Distribusjon og salg Manzoni AS
Org. nr. 916 300 654 Kontaktskjema
Kundeservice gir deg svar på spørsmål vedrørende våre produkter og om å handle med oss på Groth Clothing.no